Pilarka spalinowa MS 162 C-BE: model podstawowy z ErgoStart
Niezawodne urządzenie dla początkujących. Pilarka spalinowa STIHL MS 162 C-BE oferuje wyjątkową wygodę podczas prac na terenie przydomowym. Można jej używać na przykład do cięcia drewna opałowego lub ścinania drzew owocowych, a dzięki niezawodnej pile łańcuchowej możliwe ścinanie mniejszych drzew.
Mocny silnik STIHL 2-MIX zapewnia dobrą wydajność cięcia przy zachowaniu niskiego zużycia. Pilarka MS 162 C-BE jest standardowo wyposażona w łańcuch P 3/8". Dzięki wąskiemu rzazowi możesz wykonywać precyzyjne cięcia, a pilarka pracuje płynnie i cicho. System antywibracyjny STIHL odciąża mięśnie i stawy, redukując przenoszenie wibracji na rękojeść.
Dzięki STIHL ErgoStart, podczas uruchamiania potrzebujesz znacznie mniej siły. Ponadto łańcuch piły łańcuchowej można łatwo i bez użycia narzędzi napiąć za pomocą błyskawiczanego napinacza łańcucha STIHL.
Za pomocą jednej dźwigni można wygodnie sterować wszystkimi funkcjami: uruchamianie, obsługa i zatrzymywanie można wykonać jedną ręką. Ponowne uruchomienie po przerwach w pracy jest łatwe, ponieważ dźwignia kombi z funkcją STOP automatycznie powraca do pozycji roboczej.
- PRZEZROCZYSTY ZBIORNIK OLEJU UŁATWIA SPRAWDZENIE POZIOMU NAPEŁNIENIA. Przezroczysty zbiornik oleju umożliwia szybkie i łatwe sprawdzenie poziomu oleju do smarowania łańcucha. W ten sposób zawsze wiadomo, kiedy należy uzupełnić olej do smarowania łańcucha, aby móc wydajnie pracować przez długi czas.
- RĘCZNA POMPA PALIWOWA MNIEJ SUWÓW ROZRUCHOWYCH. Ręczna pompa paliwowa zmniejsza liczbę suwów rozruchowych i przyspiesza w ten sposób proces rozruchu. Jest to pomocne przede wszystkim po dłuższych przerwach w eksploatacji. W tym celu należy kilkakrotnie uruchomić pompę przed rozruchem. Dzięki temu podczas rozruchu w gaźniku będzie wystarczająca ilość benzyny.
- SILNIK STHIL 2-MIX WYJĄTKOWA WYDAJNOŚĆ. Dzięki silnikowi STIHL 2-Mix można zmniejszyć emisję spalin oraz zużycie paliwa, a tym samym także koszty eksploatacji. Ten 2-suwowy silnik został zaprojektowany tak, aby nie wymagał częstej konserwacji i zużywał paliwo nawet przy dużej mocy. Jako paliwo należy zastosować mieszankę benzyny z olejem silnikowym. Silnik STIHL 2 Mix spełnia wymogi surowej dyrektywy UE dotyczącą emisji spalin, poziom V.
- ERGOSTART URUCHAMIANIE NIEWIELKIM WYSIŁKIEM. Dzięki STIHL ErgoStarts, podczas uruchamiania urządzeń silnikowych, można zaoszczędzić energię. Wystarczy spokojne i równomierne pociągnięcie linki rozrusznika. Wymagana prędkość linki rozrusznika jest znacznie zmniejszona, a silnik uruchamia się szybko i niezawodnie nawet przy powolnym pociągnięciu. Ułatwia to dodatkowa sprężyna między wałem korbowym a rolką linki rozruchowej.
- CZTEROKANAŁOWA TECHNIKA W czterech kanałach przelotowych następuje zawirowanie mieszanki paliwowo-powietrznej przed zapłonem. Zapewnia to lepsze spalanie paliwa i znacznie podnosi sprawność silnika. Skutek: mniejsze zużycie paliwa i wysoki moment obrotowy w szerokim przedziale obrotów.
- SYSTEM ANTYWIBRACYJNY ZAPEWNIA BARDZIEJ KOMFORTOWĄ PRACĘ. Podczas zwiększania mocy urządzenia powstają wibracje, które są szczególnie odczuwalne w obszarze uchwytu. Elementy buforowe i sprężynowe systemu antywibracyjnego STIHL redukują przenoszenie drgań silnika na obszar uchwytu, a tym samym na ciało użytkownika. Efekt: Urządzenie leży wygodniej w dłoni, a praca jest znacznie mniej męcząca.
- BŁYSKAWICZNY NAPINACZ PIŁY ŁAŃCUCHOWEJ NAPINANIE ŁAŃCUCHA PIŁY BEZ UŻYCIA NARZĘDZI. Błyskawiczny napinacz piły łańcuchowej STIHL umożliwia szybkie i beznarzędziowe napinanie łańcucha piły za pomocą pokrętła regulacyjnego. Przekręcenie pokrętła regulacyjnego w lewo powoduje poluzowanie łańcucha piły, a przekręcenie w prawo – jego naprężenie. Po dokręceniu pokrywy napędu łańcucha prowadnica blokuje się automatycznie.
- DZWIGNIA WELOFUMKCYJNA Z FUNKCJA STOP UŁATWIA OBSŁUGĘ. Wymagane jest tylko jedno położenie początkowe na dźwigni wielofunkcyjnej. Po wyłączeniu, dzięki funkcji STOP, dźwignia sterowania samoczynnie wraca do pozycji roboczej. Dzięki temu można natychmiast ponownie uruchomić rozgrzaną maszynę.
- KOMPENSATOR MNIEJSZE NAKŁADY NA KONSERWACJĘ. System regulacji w gaźniku, kompensator, poprzez wyrównanie ciśnienia powoduje, że pomimo wzrastającego zanieczyszczenia filtra powietrza, moc silnika, jakość spalin i zużycie paliwa przez długi czas pozostają prawie niezmienne. Dlatego filtr powietrza należy czyścić dopiero po wyraźnym spadku parametrów. Dzięki temu przez długi czas możliwa jest praca bez konserwacji.
Dostępność: Wysyłka 1-2 dni robocze
Dołącz do nas